mandag 23. april 2012

Min helg

Etter ei lang og fin arbeidsuke med arrangering av Barnebokfestivalen, var det deilig å ta helg.
Denne helga har vært så fin. Føler meg endelig uthvilt, har fått masse sosialt påfyll og ikke minst mye god mat. Det regner og regner, men jaggu kan en kose seg i Regn-Grimstad også :)

Fikk helgefølelsen på fredag kveld med tacopizza og What's your number hos Kirsti. Utrolig deilig å bare slenge beina opp i sofa'n og sette i gang helga med godt selskap og en skikkelig chick flick-film.

Våknet tidlig på lørdag, tok med dyna på sofa'n, og så et par episoder Mad Men før frokost. Fortsatte dagen med lørdags-te på Apotekergården sammen med Jannicke.  På kvelden lagde vi hvit bacalao, en ny favoritt (ikke like god som pappas originale, men veldig god). Jeg følger en ny favorittblogg som heter Det store kokebokprosjektet, og her finner du bacalao-oppskrifta. Anbefales å prøve den altså.
Ble en liten apple martini på byen også, men gikk hjem tidlig. Kroppen var i avslapningsmodus. Og jeg lyttet til kroppen ;)

Søndag formiddag ringte det på døra, og der stor Mikal med en kurv med nystekte sjokoladeboller. Kan starten på en søndag utarte seg bedre? Med regnet trommende på ruta fortsatte søndagen med filmen The flying Scotsman. Kjempefin film. Helgen ble avrundet med spillkveld hos Hege og Frode. Vi konkluderte med at søndager egner seg utmerket for brettspill. Denne gang tok vi for oss Bezzerwizzer.

Nå er det mandag morgen, og jeg føler meg mer uthvilt og klar for en ny uke enn jeg har gjort på lenge.
Håper alle har og får en deilig start på uka.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar