fredag 27. april 2012

New York

har det gått opp for meg: om 5 dager reiser jeg til New York.

Til New York.

Synes likom at det nettopp var 6 måneder til vi skulle reise.
I går hadde vi siste meet-up før reisen, Kirsti, Aina og jeg. Bare for å glede oss enda litt til :)

Morten spurte meg en dag hva jeg gleder meg mest til med turen? Jeg svarte at jeg gleder meg mest til å bare være der. Stemningen, gatene, utsikten, maten, mylderet. Tror det blir helt rått.

Vi har blant annet bestilt bord på Tao,  11 Madison Park og Amarone. Vi skal på Sex and the City-tour, se frihetsgudinnen, Empire State Building, Guggenheim, shoppe i Soho, drikke cocktails til lunch og forhåpentligvis få tid til å være litt impulsive óg. Lista er lengre, men det får bli et annet blogginnlegg: om hva vi rakk og hva vi gjorde :)

Hvis det er noen som har noen gode tips i siste liten, er det bare å fyre løs.


Kofferten er sånn nogen lunde pakket. Fo meg er det å pakke tidlig en viktig del det å glede seg til alle slags reiser.


Jeg har foresten fått ny sveis. Kortere og oppklipt.





1 kommentar: