onsdag 14. september 2011

Hva er kos?


 Her om dagen begynte jeg å tenke over hva kos er. Hva er egentlig kos? For meg er kos blant annet:

Å spise god mat sammen med gode venner. Her fra ferietur til Stockholm i fjor sommer. Da diska Stine og Christofer opp med herlig hjemmelaga sushi.

Tradisjoner. Gjerne i forbindelse med jul- og påskehøytid. Her fra hytta i Åsenfjorden påska 2010. 

Å holde en bebis i armene :) Her var verdens beste Lukas bare noen uker gammel.  Nå har han blitt et år og 1 måned og er fortsatt like nydelig. 

Når min kollega Vivian har tatt med tusen strålende tomater i alle slags farger for at vi skal kose oss med de på kontoret. Tomatene er forøvrig fra Hesnes gartneri

Å starte dagen med en rykende fersk kaffe fra min elskling Nespressomaskinen. Denne maskinen unte jeg meg selv fori jeg hadd null hull sist jeg var hos tannlegen! Den grønne koppen er en souvernir fra Amsterdam.

Å kose seg med et glass rødvin mens fredagsmiddagen tilberedes. 

Bålkos på fjellet. Det beste er å steke brødskive med brunost på. Mmm :)

Å nyte solnedgangen med gode venner og kolleger og et glass rødvin. Bildet er fra Tranøy fyr på Hamarøy. 

Å sitte i armkroken til kjæresten sin <3 Bildet er fra nyttårsaften 2010/2011. 

Å sitte på en kafé i utlandet med en god kopp kaffe og skrive postkort. 

Søtsaka!

Gamle hus. Her fra Røros. 

Å ta et glass prosecco! Og Valdobbiadene: ingen over, ingen ved siden :)
Å nyte i livet i en vakker hage. Her fra min favoritthage: Ritas hage i Fredrikstad.


Håper alle får en brillefin dag med massevis av det dere synes er kos!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar