søndag 23. oktober 2011

Selvmedlidenhet og firkanta øyne

Jeg hadde glemt hvor vondt det er å ha ørebetennelse. Nå husker jeg det..
Ørebetennelse er smertefullt. Selvmedlidenhet, kjeveproblemer og firkanta øyne er en bivirkning. Ja, det stemmer - jeg har syntes synd på meg selv og fått firkanta øyne. Med kjæresten på hyttetur og resten av Grimstad på Harald Rønneberg-show, har jeg hatt filmmaraton hjemme. Jeg har sett intet mindre enn 8 filmer i løpet av 2 dager; Alfie, Cruel Intentions 2 og 3, The Thomas Crown affair, Norsk Kortfilm 2004, The Talented Mr. Ripley, Musics and Lyrics og Umeå 4 ever (sistnevnte heldigvis i selskap med venner. Takk!) På grunn av den jævla kjeven har jeg stort sett spist Milkyway - den mykeste sjokoladen på markedet - og eggerøre. Trenger nesten ikke åpne munnen for å spise det...
Nå er jeg på bedringens vei, og kjæresten kommer snart hjem, og jeg gleder meg til å gå på jobb i morgen!
Sist, men ikke minst: tusen takk til mamma som har ringt hver dag i helgen :) Du er best!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar