søndag 27. november 2011

Vennskap er ren magi

Jeg er så takknemlig. I dag vil jeg rette takknemligheten til alle mine venner. Både dere som er langt unna, og dere som er nære. Vennskap er heldigvis ikke geografisk betinga. 
Herregud, så heldig jeg er som har så mange fantastisk nydelige venner rundt meg. Dere er uvurdelige. Takk for at dere ler med meg (og av og til av meg;). Takk for at dere gråter med meg. Takk for at dere har ei skulder til rådighet de gangene det trengs. Takk for at dere viser meg tillit, og for at dere er verdig tilliten jeg viser dere. Takk for at dere er tolmodige. Takk for at dere er brarare. Takk for at dere er kreative og sosiale. Takk for at dere deler, og for at dere lar meg dele: øyeblikk, gleder, sorger, skuldre, hverdag og fest. 

"Vennskap er ren magi", sier barneTV-serien My little Pony. Jeg er enig! Denne regn- og stormfulle søndagskveldens oppfordring må bli å fortelle en venn at du er glad i henne, eller han :) Det vil aldri være overflødig eller unødvendig å gjøre. 

Et stort hjerte fra meg til alle der ute i verden som som er en venn for noen. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar